FANDOM

This page contains Slovak translation texts to selected Firefox and Thunderbird promotional materials.

You can find a wide variety of translations here, ranging from Firefox/Thunderbird flyers to translations of entire projects, such as the FF (Firefox Flyers) wiki page.

FirefoxEdit

Design A (incomplete) Edit

Objavte znovu web

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Sťahujte zdarma

Firefox je bezpečnejšia, rýchlejšia, a ľahšie použiteľná bezplatná alternatíva Internetového prehliadača Microsoft Internet Explorer. Posledné bezpečnostné hlážky ukazujú, že používanie Microsoft Internet Exploreru nie je bezpečné.

Keď chcete zmenšiť riziko napadnutia počítačovými vírusmi, červami, spyware a ďalšími alternatívami ničivých softvérových aplikácií, začnite používať jeden z najupraviteľnějších a najviac zabezpečených prehliadačov na svete.

Využite vlastností, ako prezeranie v paneloch, blokovanie nežiadúcich okien, zabudované integrované hladanie a aktuálne zložky (RSS) aby ste neustále ostaly informování o najrôznejších svetových zprávách.

Thunderbird, ktorý obsahuje jeden z najlepších filtrov proti nežiadúcim elektronickým zprávám, je perfektným prídavkom pre Firefox.

Firefox a Thunderbird obsahujú mnoho funkcií ktoré vám umožnia nastavit si váš štýl prezeranie webových stránok a čítanie elektronickej pošty.

Mozilla Foundation je nezisková organizácia, založená na šírení a rozvoji slobodného softvéru, ktorá podporuje možnosť voľby a inovácie na Internete.

Design B (incomplete) Edit

Objavte znovu web

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Sťahujte zdarma

Design D (incomplete) Edit

Firefox – Objavte znovu web

Prečo používať Firefox?

Zmenšíte riziko napadnutia počítačovými vírusmi, červami, spyware a ďalšími alternatívami ničivých softvérových aplikácií.

Využite vlastností, ako prezeranie v paneloch, blokovanie nežiadúcich okien, zabudované integrované hľadanie a aktuálne zložky (RSS.)

Upravte si Firefox podľa vášho štýlu, vďaka ľahko stiahnuteľných rozširovacích balíčkov.

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Sťahujte zdarma, na adrese:

Design E (complete) Edit

Firefox – Objavte znovu web

Prečo používať Firefox?

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Sťahujte zdarma, na adrese:

Design F (complete) Edit

Objavte znovu web

Sťahujte zdarma

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Prehliadač, na ktorý sa môžete spoľahnúť

Thunderbird Edit

Design D (incomplete) Edit

Thunderbird – Skroťte svoju poštu

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Využite vlastností, ako pokročilý filter proti nežiadúcim elektronickým zprávám, podpora viacej účtov a identít, možnosť zabezpečené komunikácie, a integrované čítanie RSS kanálov.

Zmenšíte riziko napadnutia počítačovými vírusmi, červami, spyware a ďalšími alternatívami ničivých softvérových aplikácií ktoré sa šíria prostredníctvom nežiadúcej pošty.

Thunderbird obsahuje mnoho funkcií ktoré vám umožnia nastavit si váš štýl čítanie elektronickej pošty.

Sťahujte zdarma, na adrese:

Design E (incomplete) Edit

Thunderbird – Skroťte svoju poštu

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Využite vlastností pokročilého filtra proti nežiadúcim elektronickým správam, podporz viacerých účtov a identít, možnosti zabezpečenej komunikácie a integrovaného čítania RSS kanálov.

Zmenšite riziko napadnutia počítačovými vírusmi, červami, spyware a ďalšími ničivými softvérovými aplikáciami, ktoré sa šíria prostredníctvom nežiadúcej pošty.

Thunderbird obsahuje mnoho funkcií ktoré vám umožnia nastaviť si váš štýl čítania elektronickej pošty.

Sťahujte zdarma, na adrese:

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.